Show simple item record

dc.contributor.authorGonzalez Lara, Mireyaspa
dc.date2016-03-11
dc.identifierhttp://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/5250
dc.identifier10.17227/01224328.5250
dc.descriptionThis article explores the relationship between life stories and teacher training through three training experiences carried out between 2010 and 2014. In addition to showing how this relationship is formed, it examines the educational possibilities of life stories and the effects of life stories in teacher trainingeng
dc.descriptionEl presente artículo explora la relación entre las historias de vida y la formación docente a través de tres experiencias formativas realizadas entre el año 2010 y el 2014; además de mostrar la manera cómo se configura esta relación, se avanza en las posibilidadesformativas de las historias de vida y en los efectos de la historia de vida en la formación.spa
dc.formatapplication/pdfspa
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Pedagógica Nacionalspa
dc.relationhttp://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/NYN/article/view/5250/4016
dc.rightsDerechos de autor 2017 Nodos y Nudosspa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0spa
dc.sourceNodos y Nudos; Vol. 4 Núm. 40 (2016): (ene-jun); 103.114spa
dc.source0122-4328spa
dc.titleJJ TO NARRATE OURSELVES IS TO TRAIN OURSELVES: LIFE STORIES IN TEACHER TRAININGspa
dc.titleNarrar-nos es formar-nos: las historias de vida en la formación de maestrosspa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlespa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionspa


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record