Show simple item record

dc.contributor.authorPsacharopoulos, Georgespa
dc.contributor.authorRojas, Carlosspa
dc.contributor.authorVélez, Eduardospa
dc.date1996-02-23
dc.date.accessioned2018-08-29T13:49:21Z
dc.date.available2018-08-29T13:49:21Z
dc.identifierhttp://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/RCE/article/view/7758
dc.identifier10.17227/01203916.7758
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12209/8945
dc.descriptionVer texto completo.spa
dc.formatapplication/pdfspa
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Pedagógica Nacionalspa
dc.relationhttp://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/RCE/article/view/7758/6253
dc.rightsDerechos de autor 1996 Revista Colombiana de Educaciónspa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0spa
dc.sourceRevista Colombiana de Educación; Núm. 32 (1996): 1996spa
dc.sourceRevista Colombiana de Educación; No 32 (1996): 1996spa
dc.source2323-0134spa
dc.source0120-3916spa
dc.titleEvaluación de resultados en la Escuela Nueva de Colombia ¿es el multigrado la respuesta?spa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlespa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionspa


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record