Show simple item record

dc.contributor.authorMurcía Peña, Napoleónspa
dc.date2007-03-03
dc.date.accessioned2018-08-29T13:48:01Z
dc.date.available2018-08-29T13:48:01Z
dc.identifierhttp://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/LP/article/view/7667
dc.identifier10.17227/ludica.num12-7667
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12209/8469
dc.descriptionVer texto completo.spa
dc.formatapplication/pdfspa
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Pedagógica Nacionalspa
dc.relationhttp://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/LP/article/view/7667/6178
dc.rightsDerechos de autor 2018 Lúdica Pedagógicaspa
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0spa
dc.sourceLúdica Pedagógica; Vol. 2 Núm. 12 (2007): Lúdica Pedagógica (ene-jun)spa
dc.source2462-845Xspa
dc.source0121-4128spa
dc.titleLa investigación en educación física. Una postura epistemológica desde la complementariedad etnográficaspa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlespa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionspa


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record