• Collaborative intercultural activities to enhance speaking skills. 

      Barbosa Hernández, Angie Paola (Universidad Pedagógica Nacional, 2022)
      The goal of this project is to create an innovative pedagogical proposal to improve the EFL learners’ speaking skills through collaborative intercultural activities. This proposal follows the guidance and components of a ...
    • Shaping listening and speaking skills through the multiliteracies model. 

      Olivos Valencia, Angela Natali (Universidad Pedagógica Nacional, 2017)
      Trabajo de grado que sigue los principios de la investigación cualitativa, el enfoque socio-crítico y los parámetros de la investigación acción y se propone encontrar el impacto al implementar el modelo de multialfabetización ...
    • Situated projects in an EFL classroom : maximizing oral practices through ICTS. 

      Gómez Guevara, Valentina (Universidad Pedagógica Nacional, 2021)
      The following proposal of pedagogic and didactic innovation is based on the Project Based Learning (PBL) approach and the Web 2.0 tools. The study aims to improve the speaking skills of 8th and 9th grade students from a ...
    • Theater of the oppressed : promoting speaking skills through feminine empowerment. 

      Chocontá López, Luisa Fernanda (Universidad Pedagógica Nacional, 2023)
      Este documento presenta un proyecto de investigación acción que tuvo como objetivo implementar el teatro del oprimido como estrategia didáctica para desarrollar habilidades de habla y promover el empoderamiento femenino ...