Show simple item record

dc.creatorGarcía O, Gloria
dc.creatorSerrano, Celly
dc.creatorDíaz, Hernán
dc.date1999-05-11
dc.date.accessioned2021-08-02T16:53:14Z
dc.date.available2021-08-02T16:53:14Z
dc.identifierhttps://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5680
dc.identifier10.17227/ted.num5-5680
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12209/15687
dc.descriptionThis article presents the une of investigation “An epistemological didactic and cognitiveapproximation to the basic motions of Calculus”, of the Master’s program in MathematicsEducation. A revision of the tendencies and problems, with respect to the teaching ofCalculus and about the cognitive aspects of investigations already completed is presented.A synthesis of the concepts and theories that support the framework of this line ofinvestigation is given.es-ES
dc.formatapplication/pdf
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad Pedagógica Nacionales-ES
dc.relationhttps://revistas.pedagogica.edu.co/index.php/TED/article/view/5680/4691
dc.rightsDerechos de autor 2017 TED: Tecné, Episteme y Didaxises-ES
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0es-ES
dc.sourceTecné, Episteme y Didaxis: TED; Núm. 5 (1999)es-ES
dc.sourceTecné, Episteme y Didaxis: TED; No. 5 (1999)en-US
dc.sourceTecné, Episteme y Didaxis: TED; n. 5 (1999)pt-BR
dc.source2323-0126
dc.source2665-3184
dc.titleUNA APROXIMACIÓN EPISTEMOLOGICA, DIDÁCTICA Y COGNITIVA A NOCIONES BÁSICAS Y CONCEPTOS DEL CÁLCULOspa
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeinvestigación,didáctica, ciencias, teconologías, matemáticases-ES


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

  • TED: Tecné, Episteme y Didaxis [1413]
    Pone a discusión artículos originales de la comunidad de educadores e investigadores nacionales e internacionales en Educación en Ciencias Experimentales, Matemáticas y Tecnología, presentando los diversos avances en estos campos de conocimiento.

Show simple item record